zondag 2 juni 2013

"Vrij" weekend


Ik haakte een klein beursje voor een meisje dat een aanvulling op haar spaargeld vroeg. Ik zag het Franse patroon hier (ik ken dan wel geen Frans maar dit is goed te volgen), het is een makkelijk patroon (het inzetten van de rits is nog het meest lastige).

Gisteren was een fijne dag welke begon bij de kapper. Heb een mooie sun-kissed look op dit moment.
Ik fietste met de jongste even langs de kunstroute in Geertruidenberg want daar exposeerde Antoinette haar glaskralen en zij begon haar hobby, ooit, bij mij (volgde hier haar eerste workshop).
Ze maakt prachtige dingen kijk maar eens op haar site:http://www.beestenboel-decoraties.nl/

Zoonlief vond de kustroute leuk:


's Middags hadden we het voetbalteam van de oudste in de tuin voor een bbq (dikke trui en sjaal, helaas).
Nu snel even naar de tweedehands winkel voor hopelijk nog een goede vangst en dan hup naar de volgende bbq (nu wat meer zon, heerlijk). Ik hoop dat het meisje blij is met haar geschenk.
Fijne zondag.

-Xx Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.