vrijdag 31 mei 2013

Fijne vrijdag

Goedemorgen
Wat een weken zijn het geweest, druk, druk, druk.
We hadden Feest in Huis want Storm was jarig, 5 jaar alweer.
Het huis was mooi versierd met de gehaakte vlaggenlijn, jawel een afgerond project.
De foto's zijn beroerd maar dat zijn de vlaggen alles behalve, ze zijn zo leuk om te maken (ik zal m'n echte camera eens gaan gebruiken voor foto's want dit kan echt niet).




Ik leverde mijn afstudeerverslag in, heerlijk gevoel. Na een week kreeg ik de goedkeuring en 13 juni rond ik mijn studie officieel af. Ik zeg vlag uit en champagne koud!!!!

Ik struinde nog wat rond op een heuse Car Boot Sale en dat was erg leuk. Kocht een prachtige waterkan en theepot en een te leuk vintage bloesje, ik zal foto's maken met camera, even geduld.

Verder ben ik begonnen aan een kussen, ik zag hier zo'n mooie kussens en ben dus ook aan de slag gegaan. 


Hij wordt leuk denk ik.

Wat een hak op de tak bericht is dit geworden zeg, sorry maar ben een beetje brak na een erg leuk galabal van onze examenkandidaten. Ga maar een bakje koffie zetten en eindelijk eens de foto's van de Ardennen van m'n camera af halen (kan ik meteen wat betere foto's maken van m'n vondsten).
Fijn weekend. 
Ik heb vrij gekregen van mezelf en ga lekker niets doen, nou ja toch wel: plannen maken en rommelen in mijn tuinhuis ofwel atelier in wording, yessss.

-X Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.