zaterdag 5 oktober 2013

Long time no see



Alweer meer dan een maand geleden dat ik een blogpost maakte. Tja waarom? Het is gewoon, wederom, erg druk. Hoopte op een relaxter schooljaar nu mijn studie klaar is maar het tegendeel is waar, druk schema met cursussen, ouderavonden, lesvoorbereidingen (want een nieuw vak en een nieuwe methode), kortom uren te kort in een dag.
Maar ik probeer zeker ook te genieten van de vrije momenten en deze ook te pakken.
Even wat foto's van de afgelopen weken.
We genieten in het weekend van vrije tijd samen en het prachtige herfstweer:


Even uitrusten tijdens een boswandeling waarbij we meteen een cache mee pakte.

Ik starte, met de takken welke we vonden in het bos, een klein project samen met mijn dochter.


Nog niet af maar we gaan gewoon lekker verder want het wordt leuk!

Ik probeer af en toe eens een brief te schrijven en een stempel te maken, zo ontspannend en nog leuker, het terug ontvangen van post. Zo'n kadootje op je mat.


Er ligt nog een leuk idee op de plank als snailmail voor een andere lieve vriendin, snel eens maken.

Ik vond laatst niet een klein maar een heel groot kado voor mijn deur (da's een ander vehaal, post.nl grrr) want ik doe mee aan de herfstswap! 16 sept kreeg ik de gegevens van mijn "swap-partner" en Yvonne is zo snel dat ik, nog geen week later, een groot pakket ontving.


Ik opende de doos en daar vond ik een leuke kaart en 2 kadootjes, spannend!!!


Een prachtige sjaal in een van mijn lievelings kleuren, petrol blauw. Overheerlijke scrub en ,voor erna, een lekkere bodylotion. Alles zelfgemaakt.
Je snapt dat ik daar enorm blij mee ben. Ik ben niet zo snel met mijn deel maar al wel goed op weg met een pakketje voor Yvonne. Het is nog even een verrassing dus later meer.

Fijn weekend.

-Xx Maud-






1 opmerking:

  1. Wat leuk je bent ook bezig met het omwikkelen van een tak.
    Hieronder zie je mijn exemplaar.
    http://katrien1.blogspot.nl/2013/10/home-sweet-home.html

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.