dinsdag 5 november 2013

Blij!

Na alle lieve berichtjes na mijn vorige blogpost (en wat bezorgde ouders) vandaag een vrolijk bericht (alhoewel het vorige bericht niet heel negatief was toch?).
Gisteren haalde mijn lief mijn nieuwe verf op voor mijn stoeltjes project:


Prachtige kalk verf waarmee ik heerlijk aan de slag kan.
Verder verwende ik mezelf met een nieuw haakboek (kon niet wachten op de Sint).


Ik ga dus heerlijk genieten vanavond in een huis dat ruikt naar warme appelplaatkoek (voor mijn hockeyvriendinnetjes morgen), kaarsjes aan, regen en wind buiten. Zalig.
Morgen speciale dag, 13 jaar geleden werd ik moeder, zucht time flies. Voor het eerst zo'n lief, zacht babytje in je armen en nu....... Een gamende puber in de bank (welke nog steeds lief is hoor, af en toe dan haha).
Geniet van je avond.

-Xx Maud-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.