woensdag 16 januari 2013

Een winters project

Wat is het een prachtige wereld buiten.
Zo sprookjesachtig die sneeuw, vooral als je niet de weg op hoeft voor werk of iets anders, heerlijk.
Ik ben ook niet zo'n held als het om autorijden en gladheid gaat dus heb ik de sneeuw op de fiets getrotseerd.
Het is ten slotte ook maar een klein stukje naar mijn werk maar het was wel koud en laat dat mij geïnspireerd hebben tot een volgend project.
Een heerlijk warme col breide ik al in de kerstvakantie en daar had ik nog 2 bollen wol van over dus ben ik nu bezig er een bijpassende beanie bij te haken.

Het is even passen en meten want het eerste patroon wat ik volgde klopte voor geen meter, wat een raar model ontstond er, dat ging nooit passen. Op zoek op internet en ik vond dit instructiefilmpje en die mevrouw vertelde me vooral dat je veel leert van uithalen, opnieuw haken en veelvuldig passen dus dat ben ik aan het doen. Het haakt lekker vlot.

Verder vandaag lekker buiten geweest in een besneeuwde tuin.


En natuurlijk een sneeuwpop gemaakt.


Dat viel nog niet mee want de sneeuw plakte totaal niet.
Ik duik nog even in een tijdschrift en dan m'n bed in.
Fijne avond.

-Xx Maud-

1 opmerking:

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.