zondag 27 januari 2013

Swap, inspiratie en granny project.

Door een fout in de levering van de Mollie Makes van Januari 2013 heb ik nu niet 1 maar 2 exemplaren van dit geweldige tijdschrift en dus wil ik deze ruilen, als jullie interesse hebben.
Waarvoor je wilt ruilen mag je zelf bepalen. Ik hou wel ontzettend van zelfgemaakte dingetjes.
Het gaat om dit nummer.

Dus mocht je interesse hebben in deze swap, laat het me weten.
Het zou leuk zijn als je de swap deelt op je eigen blog.

Inspiratie

Wat een gave deken is dit, ik zag hem hier.
Ik ben er helemaal weg van, prachtig.
Maar ik haak eerst verder aan m'n eigen granny project met de bloem erin.


Ik krijg er zin van in de lente, laat die maar snel komen nu de dooi is ingezet.

Fijne zondag nog.

-Xx Maud-

3 opmerkingen:

  1. Zo te zien wordt die granny deken van je veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maud,
    Leuk ik zou wel met je willen swappen, zal ik eens kijken wat ik kan swappen?
    Ik hoor graag van je.
    Groetjes Ikke (wilmA)
    ikkeismooi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma,

      Wat leuk dat je wilt swappen. Ik ruil graag met je (en wat een animo voor dit prachtige magazine hè? ;-) ).
      Mail je me even je adres zodat ik het op kan sturen?
      maud@mauddeco.nl

      -Xx Maud-

      Verwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.