vrijdag 22 maart 2013

Lente

Goedemorgen.
Het is officieel lente
Ik kan hier natuurlijk van alles gaan zeggen over het weer maar dat doe ik niet.
Het is lente in ons huis met een gezellige paastak.
Ik breide twee paaseieren en een paasbal en maakte wat paasversieringen met de kinderen van strijkkralen.
Ook kreeg ik deze week post met daarin mijn gewonnen kaarten voor de expositie Handmade waar ik eerder al over blogde en er zaten nog drie prachtig gehaakte bloemen/sterren in en die hangen ook in de tak. Claire dankjewel.


Vorig weekend had ik, samen met mijn dochter, een erg leuke workshop in 's Hertogenbosch bij Werk aan de Winkel.(http://www.werkaandewinkel.eu/)
We hebben een mooie mozaïk gemaakt.


Echt een aanrader deze workshop. We kregen eerst een heerlijk kopje koffie/thee uit prachtige (kringloop) kop en schotels met, natuurlijk, een Bossche Bol mmm.
Daarna lekker aan het plakken, een lekker ontspannen werkje. Echt iets om in het zonnetje aan een buitentafel te doen.
Het bijbehorende winkeltje was ook erg leuk. Ik verwende mezelf nog met een kleurboek voor grote mensen.


Ik verwen mezelf nogal eens zien jullie wel maar ik vind dat ik het verdien want het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Ik had zondag ineens een vreselijk stress moment. Stress om de berg werk die nog verzet moet worden om dit jaar m'n diploma te gaan halen. Hoe regel ik het allemaal, kortom help. Op zo'n moment vind ik mezelf vreselijk zielig, dat ik niet mag lanterfanten als ik thuis kom uit m'n werk, gekookt heb en de kids op bed liggen maar dat ik dan hard moet werken aan afstudeerverslagen, bleeeeh.
Ik weet dat er vele ergere dingen zijn maar het vloog me even naar m'n keel. Nu is er een planning gemaakt en ga ik er weer vol goede moed tegen aan.

Dat ga ik nu dus ook weer doen, competenties beschrijven en bewijsstukken aanleveren.
Leuk vooruitzicht, vanmiddag met zoonlief naar de markt (groenten en fruit voor m'n smoothies halen, jaja al twee weken gezond bezig), even de bibliotheek in en misschien een klein brocante winkeltje (hihi).
Vanavond gaan de mannen voor ons koken, een 4 gangen menu inclusief bijpassende wijntjes.
Klinkt dat als verwennerij of niet, ik heb er zin in.
Fijn weekend alvast.

-Xx Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.