vrijdag 29 maart 2013

Recept pizza


Zoals jullie ondertussen wel weten kook ik graag.
Snuffelen in kookboeken en kooktijdschriften vind ik heerlijk, een receptje proberen en dan iets lekkers op tafel zetten en samen met m'n gezin genieten.
Recepten zijn bij mij altijd welkom net zoals deze, hij komt via mijn schoonzusje en is hier ook goed gekeurd.

Benodigdheden:
Pakje pizzabodem mix
Olijfolie
Tomaatblokjes met Italiaanse kruiden
Cherrytomaatjes
Courgette
Rucolla
Vijgen (vers of gedroogd)
Serrano ham
Balsamico azijn


Oven voorverwarmen op 200 graden. 
Maak het deeg volgens het voorschrift op het pakje.
Rol het deeg uit op de bakplaat (met papier bekleed) en bestrijk de bodem met de tomaten blokjes (ik had een pakje waar al basilicum en oregano aan toegevoegd was anders even op smaak brengen met wat kruiden). Beleggen met plakjes courgette en gehalveerde cherrytomaatjes. 20 min afbakken in de oven.
De pizza afmaken met rucolla, ham en vijgen en besprenkelen met balsamico.
Smakelijk eten.

-Xx Maud-

Ik ben benieuwd hoe hij bij jullie smaakt.

1 opmerking:

  1. Hoi Maud,

    Hoe hij smaakt, hij ziet er heel lekker uit.
    Ik ga het ool eens proberen.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.