dinsdag 13 augustus 2013

Early morning happyness

Goedemorgen,

De school van onze twee jongste is weer begonnen dus vroeg uit bed, fruit en ontbijt maken. Het is altijd weer wennen maar ach, ik moet zeggen het is wel weer goed. Heb ook echt weer zin om te gaan werken. Vandaag nog niet trouwens hahaha omdat ik pas echt volgende week weer voor de klas hoef, voorbereiden doen we wel al deze week maar vandaag is een dagje voor mezelf, met een vriendin de stad in, lekker koffiedrinken, lunchen en bijkletsen, heerlijk.
Ik liep net naar buiten voor een handvol verse sla voor in de groene smoothie en tot mijn vreugde waren er zomaar een handvol zwarte bessen rijp, mmm.


Ik heb ze niet in de blender gegooid maar snoep ze lekker zo op, wordt altijd erg blij van eigen oogst.
Gelukkig heb ik dit weekend ook iemand anders blij kunnen maken. We hadden een feestje omdat ze verhuisd waren, allebei jarig waren (geweest) en een huwelijks jubileum vierde en tja wat geef je dan?
Ik dacht: een vlaggenlijn!


Zo pakte ik het in, ik vergat een foto te maken van de lijn zelf maar een dag later zette de blije nieuwe eigenaresse deze foto op Facebook:


Ze was er erg blij mee. Zo leuk, mensen blij maken. 
Heb alweer andere projectjes onder handen en daar volgen de foto's snel van (is nog verassing).

Fijne dag.

-Xx Maud-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.