zaterdag 3 augustus 2013

Nog steeds genieten

We genieten nog heerlijk van een paar weekjes thuis na de heerlijke vakantie in Frankrijk.
Wat is het werken als docent dan toch fijn, 7 hele weken thuis met de kindjes, geen extra opvang etc. 
Deze week bakte ik koekjes met onze kleinste man, ontbeten we in de tuin met een heerlijke verse groene smoothie, maakte ik nog wat enveloppen en verstuurde (en ontving) leuke post en logeerde hier een vriendinnetje in de tent (ideale oplossing bij een dieren allergie, extra profiteren van het mooie, warme weer).



Verder genoten we van lange zwoele avonden met een glaasje holy soda (nadat we al de nodige wijntjes op hadden, hahaha), bakte ik poffertjes voor de kinderen en voor ons een overheerlijke maaltijd salade (Indiase broodsalade met quinoa, bloemkool en naabrood). Recept uit de Allehande, aanrader! Deze ga ik. Vaker maken, heerlijke vegetarische salade.


Vandaag ruimde ik wat kasten op en heb ik het idee opgepakt om van oude badlakens en dekbedovertrekken speelkleden te maken, verder haak ik aan wat oude projecten en lees ik heerlijk in de Flow en een spannend boek, kortom vakantie zoals het moet zijn.

Zo nog een rondje rennen en dan lui op de bank.

Fijne avond.

-Xx Maud-

2 opmerkingen:

  1. klinkt als een geslaagde vakantie (op dat rondje rennen na dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal zoals wij het ook doen nu na een paar weekjes Frankrijk! Alleen zijn onze kinderen al het huis uit! En heb ik de nieuwe Flow nog niet kunnen bemachtigen! :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.