zondag 25 augustus 2013

Welkom lieve Floor

Eindelijk was het dan zover: ons lieve kleine nichtje is geboren!
Welkom lieve Floor!

Ik was in de vakantie al druk aan het haken aan een slinger voor de baby dus haakte ik in Frankrijk op de camping een blauwe:


Deze zette ik weer thuis in elkaar (ik haakte zelfs in de auto)


Maar gelukkig maakte ik ook een roze exemplaar welke nu in de kraamkamer hangt te pronken:


Dit was het project waarmee ik bezig was en niet wilde tonen omdat het een verassing moest blijven.
Laat er nu maar snel ergens een jongen geboren worden want ik heb al een kadootje!

Nu verder met een ander project, ik begon aan een plaid maar denk dat ik er een kussen van ga maken:


M'n ripple plaid vordert ook al aardig dus weer heerlijk bezig al heb ik weer wat minder tijd want we zijn weer volop aan het werk. Eerste week zit er weer op en die eerste weken zijn zo vermoeiend, nieuwe klassen met nieuwe kinderen, heel veel nieuwe gezichten met namen dus, aftasten en uittesten is het woord wat hier het beste bij past maar het komt vast goed.....

Om te onthaasten af en toe lekker haken, brieven schrijven, hardlopen en vanaf woensdag ook weer hockeyen, heerlijk.


Gisteren deze te leuke kousen gekocht, alleen daarom zou je al willen hockeyen haha.

Straks met m'n moeder naar een kofferbak verkoop, heerlijk struinen naar wat schatten!
Vanmiddag knuffelen met Floor en tja ook nog wat werken, geen vrije dag meer op maandag dus nog wat lessen voorbereiden.

Fijne zondag.

-Xx Maud-






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.