maandag 30 december 2013

Het jaar ten einde

En toen was het jaar weer bijna om.
Ik zie veel terugblikken op het afgelopen jaar en heb erover gedacht, zal ik dit ook doen? Ben meer van het vooruit kijken. Las even terug op mijn blog wat mijn voornemens waren en 1 ervan wil ik toch wel even noemen. Ik heb, zoals ik me had voorgenomen, mijn studie afgerond.


Was dat mijn hoogtepunt dit jaar? Ja 1 van de velen want ik werd bijvoorbeeld ook weer tante van een lief meisje, ik ontmoette leuke mensen waarvan ik er 1 nu zie als een erg fijn vriendinnetje en zo kan ik toch wel even doorgaan maar dat doe ik niet, het was gewoon een goed jaar. Nu kijken we vooruit.

Ik wil natuurlijk nog wel vertellen wat we afgelopen dagen deden.
Het was kerst......


Het was heerlijk weer dus het binnen zitten gecombineerd met lekker naar buiten met de hond en het gezin.
Binnen zat ik het liefste te haken, speelde een spelletje en las een mooi boek maar helaas moest er ook gepoetst worden en ligt er nu nog een berg strijk en is mijn werkkamer een ontploffing maar we hebben nog een week.

Ik ben begonnen mijn tas te herstellen, was al veel te lang kapot, scoorde al eens een schilderij met borduurwerk bij een kringloop maar deed er niets mee. Work in progress dus


Ik hoop dat mijn naaimachine sterk genoeg is om door de stugge stof heen te komen (het is een oude leger pukkel).

Verder haakte ik mijn vest (shrug) af en daar ben ik superblij mee, hij zit en staat erg mooi.


Deze foto is van gisterenavond maar zal straks een betere (laten) maken als ik terug ben van de kapper.

Project af dus meteen een nieuw project gestart, een col voor een collega, haken met mooie garens, mohair met zijde en cashmir in het andere garen, mooi.


Ik blijf dus lekker bezig. Ik kreeg zelfs al vragen of mijn vest ook op bestelling gemaakt kon worden, mmm daar moet ik even over nadenken. Wil zoveel doen maar echt de dagen zijn te kort.
Nu eerst maar eens even wat van mijn strijk wegwerken, naar de kapper en dan heerlijk met mijn lief naar Paradiso. Verjaardags kadootje van manlief verzilveren, concert van van Dik Hout. 

Geniet van je dag.

-Xx Maud-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.