zaterdag 22 december 2012

Kringloop vondsten en een leuk project

Deze week was druk.
Zoals bij velen verloopt zo'n laatste werkweek van het jaar altijd wat hectisch, kerstviering op meerdere plaatsen, schoolfeest etc etc.
Maar ik gunde mezelf ook tijd om weer eens een kringloop te bezoeken, een rommeltjes winkel volgens de jongste.
Ik vond er dit leuke tijdschrift waarin ik lekker ga knippen (al vind ik dat ook wel een beetje zonde).


En ik vond er ook deze, te leuke, poppetjes.



Jongste kreeg een mooi gezelschapsspel, heerlijk voor in de vakantie. Nu is het vakantie en heb ik een heleboel ideeën om uit te werken maar ik heb bijna net zoveel projecten die niet af zijn. Daar ga ik eerst maar eens mee aan de slag. 1 van die projecten is een zwart-wit col voor middelste, straks is het voorjaar en is die col nog niet af.....
Gisteren dus weer de breipennen opgepakt en heerlijk zitten breien, ze vindt hem mooi worden:

Fijne zaterdag
-Xx Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.