woensdag 12 december 2012

Oude liefde

M'n liefde voor het knutselen en frutselen is nooit echt weggeweest maar is door mijn studie toch een klein beetje naar de achtergrond verschoven maar nu weer in alle hevigheid terug (al eventjes trouwens). M'n studie is nog niet klaar maar loopt wel op z'n eind. Ik krijg ook steeds meer de behoefte om lekker te rommelen met katoen, wol, papier, stempels, noem maar op, heerlijk.
Mensen merken het ook aan me, denk ik. Zaterdag doe ik weer een kinderworkshop zeep gieten en maandag kreeg ik zelfs weer een opdracht voor een tas. Zo'n soort tas:

Leuk, leuk, leuk. Kan niet wachten tot het vakantie is en ik lekker 2 weken kan rommelen. Nu nog even doorbikkelen, drukke tijd op het werk. Deed afgelopen dagen veel van dit:


Maar gelukkig wel in een gezellig huis want ook hier staat de kerstboom te fonkelen met veel geknutselde versieringen erin.




Nu is het tijd voor wat ontspanning en dan duik ik m'n bed in naast een ziek jongetje.
Fijne avond.
-Maud xx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.