vrijdag 7 december 2012

Winter Wonderland

Het is winter in Nederland, heerlijk als je niet de weg op hoeft.
Jongste met de slee naar school gebracht, toen heerlijk met de hond naar buiten.

Joes
Wat is de natuur toch prachtig met dit weer, ik kan daar zo blij van worden.

Mijn plan was om lekker te gaan snuffelen voor kerstspullen bij de kringloop maar ik ga met dit weer de weg niet op als dat niet nodig is. Wel even langs de bloemist geweest voor wat mos en daar kwam ik dit schattige hert tegen. Ik was verkocht. Staat het niet super zo?
Zo weer op pad met de slee en vanmiddag kerstkoekjes bakken en de kerstspullen van zolder halen, kunnen mijn gebreide kerstballen de boom in.


Fijne dag! Liefs Maud




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Maud, een blog! Dus daar was je druk mee.. Mooie foto's ook, ik ga je hier volgen!
    groeten,
    Lycke
    PS Oja, let niet op die naam hierboven, geen idee hoe ik dat moet veranderen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.